سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عشق روز

 

بهترینِ برادران، کسی است که دوستی اش در راه خدا باشد . [امام علی علیه السلام]

 
 

مدیریت| ایمیل من

| خانه

پایین

?ادریس کدخدایی

سه شنبه 85/10/5  ساعت 7:44 عصر

خر تو ی خر

 کمی به روی دنیا بخند

 

 

 از یک دیوونه میپرسن چرا دیوونه شدی؟

 

 میگه: من یه زنی گرفتم که یه دختره  18 

 

 ساله داشت، دختر زنم با بابام ازدواج کرد،

 

 در نتیجه، زن من، مادرزن پدرشوهرش شد،

 

 از طرفی دختر زن من که زن بابام بود،

 

 پسری به دنیا آورد که میشد برادر من و

 

 نوه ی  زنم،پس نوه ی منم میشد، در نتیجه

 

 من پدربزرگ برادر ناتنی خودم بودم،چند

 

 روز بعد زن من پسری به دنیا اورد که زن

 

 پدرم، خواهر ناتنی پسرم و مادربزرگ او

 

 شد،در نتیجه پسرم، برادر مادربزرگ خودش

 

 بود، از طرفی چون مادر فعلی من یعنی

 

 دختر زنم،خواهر پسرم بود، در نتیجه من

 

 خواهرزاده ی پسرم بودم!!


نظر شما( )

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

عید قربان
خر تو ی خر
عشق
دوستت دارم

بالا

  [ خانه| مدیریت| ایمیل من| پارسی بلاگ| شناسنامه ]

بازدید

3854

بازدید امروز

3

بازدید دیروز

3


 RSS 


 درباره خودم


 لوگوی وبلاگ

عشق روز

 پیوندهای روزانه


 اوقات شرعی

 فهرست موضوعی یادداشت ها

اشتراک